Kompletný sortiment pre jazierka

Ako nakupovať v internetovom obchode AQUAGARDEN a proces spracovania objednávky

Vyhľadanie a výber tovaru

  • Z katalógu tovaru alebo pomocou vyhľadávania produktu si vyberte produkt, ktorý si chcete zakúpiť.
  • Vybraný produkt si pomocou tlačidla s ikonou nákupného košíka pri produkte vložte do košíka.
  • Opakovaním kroku 1 a 2 si môžete vložiť do košíka viacero produktov.
  • V lište nad katalógom produktov na pravej strane kliknite na tlačidlo "Prejsť do košíka" a prejdite na nákupný proces.

Nákupný proces

  • V prvom kroku nákupného procesu sa Vám zobrazuje obsah košíka. Na tomto mieste je možné meniť počet kusov jednotlivých položiek košíka, alebo odstraňovať položky z košíka. V prípade, že chcete do košíka doplniť ďalší tovar, prejdite do katalógu produktov pomocou zvislého ľavého menu alebo pomocou vyhľadávania alebo pomocou tlačidla "Pokračovať v nakupovaní". Po kontrole nákupného košíka prejdite na druhý krok pomocou tlačidla "Pokračovať k doprave a platbe".
  • V druhom kroku "Doprava a platba" môžete zvoliť "osobný odber" pre osobný odber objednaného tovaru na adrese obchodu: 02755 Sedliacka Dubová 181 (pre viac info pozri Kontakty), alebo si môžete objednať doručenie tovaru na Vami požadovanú adresu. Na výber máte niekoľko možností a pri každej možnosti sa zobrazuje cena danej služby (dopravy).
    V prípade, že Vám systém neponúka možnosť objednania dopravy, resp. ponúka len možnosť osobného odberu, niektorá položka v košíku svojimi vlastnosťami nie je vhodná na prepravovanie nami ponúkanými prepravnými spoločnosťmi. Takýto tovar si je možné prevziať len osobne, alebo v niektorých prípadoch je možné dojednať individuálne riešenie prepravy. V týchto prípadoch nás kontaktujte na mobilnom čísle: +421 948 488 327 alebo e-mailom na: rworava@rworava.sk.
    Po výbere spôsobu prevzatia resp. objednania prepravy, pokračujte tlačidlom "Pokračovať v objednávke" na tretí krok.
  • Prihlásený užívateľ
    V treťok kroku skontrolujte správnosť svojich kontaktných údajov a pokračujte na štvrtý krok "Zhrnutie objednávky".

    Nepríhlasený užívateľ
    V treťom kroku vyberte jednu z ponúkaných možností.
    • Pokiaľ ste už registrovaný v našom internetovom obchode AQUAGARDEN.SK, prihláste sa svojím prihlasovacím menom a heslom.
    • Pokiaľ registrovaný nie ste, môžete sa zaregistrovať, alebo môžete pokračovať bez registrácie.
    • Pri pokračovaní v nákupe bez registrácie budete vyzvaní vyplniť Vaše kontakté údaje.
    Pokračujte na štvrtý krok "Zhrnutie objednávky".
  • V štvrtom kroku "Zhrnutie objednávky" skontrolujte správnosť Vašich údajov a obsah objednávky. V prípade, že je všetko správne, môžete objednávku odoslať.
    Pred odoslaním objednváky si nezabudnite preštudovať naše obchodné podmienky.
    Pre úspešné odoslanie objednávky je potrebný Váš súhlas s týmito obchodnými podmienkami. Svoj súhlas vyjadríte zaškrtnutím zaškrtávacieho políčka "Súhlasím s podmienkami predaja" pod zhrnutím objednávky.
  • Ak ste v druhom kroku "Doprava a platba" zvolili spôsob platby vopred online bankovým prevodom, alebo online platobnou kartou, budete automaticky presmerovaní do bezpečnej platobnej blrány, kde vyplníte požadované údaje a uskutočníte platbu.

Prijatie a potvrdenie objednávky

  • Po odoslaní objednávky bude na vami zadanú e-mailovú adresu zaslaná správa o prijatí a potvrdenie objednávky a v prípade, že ste zvolili a vykonali platbu vopred, potvrdenie o úspešnej alebo neúspešnej platobnej transakcii.
  • Ak má objednávka nedostatky, ktoré by bránili jej vybaveniu, predávajúci e-mailom kontaktuje kupujúceho na doplnenie potrebných údajov.
  • Za vyplnenie údajov v registračnom formulári, ako aj údajov v objednávke zodpovedá kupujúci.

Vybavovanie objednávky

Príjemné nakupovanie Vám želá kolektív spoločnosti RW ORAVA.

 

Dôležité
Dbajte na správne vyplnenie všetkych Vašich údajov.

Doplňujúce informácie

Čo sa stane, ak nesprávne vyplníte e-mailovú adresu?
Ak zadáte nesprávnu e-mailovú adresu, nebudú Vám chodiť žiadne oznámenia z nášho obchodu o vybavovaní Vašej objednávky, ani informácie o prípadnej platbe vopred (ak ste takú zvolili a vykonali). V prípade, že sa budeme potrebovať s Vami skontaktovať, napríklad z dôvodu momentálneho výpadku skladu Vami objednaného tovaru, urobíme tak na Vami zadané telefónne číslo.

Čo sa stane, ak nesprávne vyplníte telefónne číslo?

  • Pri nesprávne uvedenom telefónnom čísle sa v prípade potreby s Vami nebudeme vedieť telefonicky spojiť, čo môže skomplikovať vybavovanie Vašej objednávky hlavne v prípadoch, kedy sa vyžaduje promptná a pružná reakcia.
  • Ak ste si zvolili jeden z nami ponúkaných spôsobov doručenia tovaru, telefónny kontakt je jeden z nevyhnutných údajov na doručenie. Pokiaľ je telefónne číslo neúplne, nebudeme môcť odovzdať tovar na prepravu skôr, ako toto telefónne číslo neupresníte. Na upresnenie telefónneho kontaktu Vás vyzveme e-mailovou správou.
    Pokiaľ je telefónne číslo úplne, ale nie je správne, prepravca sa s Vami nedokáže skontaktovať a tovar nemusí vedieť doručiť. Tým môžu vzniknúť dodatočné náklady spojené s prepravou.

Čo sa stane, ak nesprávne vyplníte aj e-mailovú adresu aj telefónne číslo?

  • Pokiaľ uvediete nesprávnu e-mailovú adresu a nesprávne - neúplné telefónne číslo, Vašu objednávku nebudeme vedieť vybaviť a budeme čakať, kým nekontaktujete Vy nás. S objednávkou budeme zaobchádzať v zmysle obchodných podmienok.
  • Pokiaľ uvediete nesprávnu e-mailovú adresu a nesprávne - úplné telefónne číslo, Vašu objednávku môžeme vybaviť, ale prepravca sa s Vami nedokáže skontaktovať a tovar nemusí vedieť doručiť. Tým môžu vzniknúť dodatočné náklady spojené s prepravou.